ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΦΟΙΤΗΤ(ΡΙ)ΩΝ ΤΟΥ ΔΠΜΣ "ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π.Κ


Αναφορικά με την εξέταση του μαθήματος «Οικονομικά Ενεργειακών Αγορών» και την απαράδεκτη στάση του καθηγητή Π. Κάπρου
Την Δευτέρα 29/6/2020 γίναμε μάρτυρες μιας εξέτασης παρωδίας στο μάθημα «Οικονομικά Ενεργειακών Αγορών» του ΔΠΜΣ “Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας”. Η υπεροπτική και απαξιωτική συμπεριφορά, με απουσία σεβασμού προς τους φοιτητές, που είχε ο καθηγητής καθ’ όλη την διάρκεια του εξαμήνου κορυφώθηκε κατά την εξέταση του μαθήματος. Για την παρωδία αυτή καταγγέλλουμε τα εξής:
·       Καμία επικοινωνία με τους φοιτητές πριν ή κατά την διάρκεια της εξέτασης, τόσο για την επεξήγηση του τρόπου εξέτασης, πρωτόγνωρος για τους φοιτητές, όσο και για τυχούσες απορίες διαδικαστικής φύσεως, π.χ. αναφορικά με την ώρα λήξης του διαγωνίσματος.
·       Προσβλητική και ειρωνική συμπεριφορά απέναντι στους φοιτητές κατά την διάρκεια της ταυτοπροσωπείας χρησιμοποιώντας φράσεις όπως «έλεος», «καλά δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέω;», γεγονός που υποτιμά και μειώνει όλους τους φοιτητές όχι μόνο σε ακαδημαϊκό επίπεδο αλλά και σε προσωπικό.
·       Η διάρκεια της εξέτασης ορίστηκε στη 1 ώρα (αν και προβλεπόντουσαν 2 ώρες για την εξέταση με βάση το πρόγραμμα αλλά και μέιλ του ίδιου του καθηγητή), ενώ τα θέματα αντιστοιχούσαν σε κανονικής διάρκειας 3ώρη εξέταση.
·       Θέματα αυξημένης δυσκολίας, που δεν συνάδουν με όσα παρουσιάστηκαν στο μάθημα. Ειδικά για αυτό το ζήτημα, ενώ η εξέταση περιλάμβανε θέματα με υπολογισμούς, στην παράδοση μαθήματος δεν έγινε καμία επίλυση άσκησης. Μάλιστα όταν επανειλημμένα ζητήθηκε από τους φοιτητές να επιλυθούν θέματα, η απάντηση του ήταν απαράδεκτη με εκφράσεις όπως «νόμιζα ότι μιλάω σε αποφοίτους Πολυτεχνείου».
·       Απαίτηση για ανέβασμα των λύσεων στην εξέταση μέσω word, χωρίς πρότερη ενημέρωση όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Πρωτοφανής απαίτηση καθώς όλοι οι καθηγητές είτε ζήτησαν ανέβασμα μέσω σκαναρίσματος είτε μέσω συμπλήρωσης κελιών (online) των απαντήσεων.
·       Πλήρης απουσία του διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της εξέτασης με αποτέλεσμα να μην απαντηθεί καμία ερώτηση-απορία ενώ υπήρχαν ασάφειες στην εκφώνηση, καθώς τα θέματα ήταν ιδιαίτερα κακογραμμένα χωρίς να γνωρίζουμε ποια δεδομένα αντιστοιχούσαν σε ποια ερωτήματα, και ενώ υποβάλλονταν ερωτήσεις.
·       Είναι απαράδεκτο το ότι οι οδηγίες της διαδικασίας της εξέτασης ήταν μόνο στα Αγγλικά, με παράλληλη άρνηση από τον καθηγητή για καθοδήγηση ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία.
·       Γενικότερα, η αξιολόγηση των μαθημάτων του συγκεκριμένου καθηγητή έχει κάθε ακαδημαϊκή χρονιά χαμηλό ποσοστό επιτυχίας, το οποίο θα έπρεπε να αποτελεί λόγο προβληματισμού (τη χρονιά που μας πέρασε συγκεκριμένα το ποσοστό επιτυχίας κυμάνθηκε κάτω από το 50%)
Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε απαράδεκτη την όλη στάση και αντιεκπαιδευτική την συμπεριφορά του καθηγητή Π. Κάπρου, η οποία δεν αντιστοιχεί με το πλαίσιο του ΔΠΜΣ, του ιδρύματος και των υπολοίπων καθηγητών. Αυτές οι συμπεριφορές κρίνονται αντιεκπαιδευτικές, αντιεπιστημονικές και αναντίστοιχες με το Ίδρυμα.
Εδώ να τονιστεί ότι στα πλαίσια του ΔΠΜΣ για την λήψη του τίτλου υπάρχουν μόνο 2(!) ευκαιρίες εξέτασης σε κάθε μάθημα, καθώς δεν υπάρχει εξεταστική το Σεπτέμβρη. Επομένως οι φοιτητές του 2ου έτους που έδιναν το μάθημα και είναι οι μισοί (όπως αναφέρεται παραπάνω)  κόβονται και δεν λαμβάνουν τον τίτλο μετά από 19 μαθήματα και μία διπλωματική!
Δεδομένου ότι δεν δόθηκε η δυνατότητα πραγματικής εξέτασης των φοιτητών, θεωρούμε αφενός ότι δεν γίνεται να ακυρωθεί μία εξεταστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαμε και προετοιμαστήκαμε για αυτήν, αφετέρου όμως, πρέπει ο συντονιστής του μαθήματος να εγγυηθεί προβιβάσιμο βαθμό σε όλους τους συμμετέχοντες.

Το σύνολο των φοιτητών του ΔΠΜΣ “Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας”

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις